неделя, 21 септември 2014 г.

Новите ни свещници

  Освен, че съм маниачка на нещата направи си сам, съм голяма почитателка и на свещите и всичко свързано с тях :):):):) Намерих една идея в Интернет пространството и реших да я пробвам. Сега ще ви покажа колко яки свещници успях да спретна за нула време и за без пари :):):)
   Това което ви е нужно са две ролки от тоалетна хартия и една от кухненска хартия. Разбира се това си е по желание, може и трите да са от кухненска, или от тоалетна или пък даже може да не са три а пет или повече ;) Друго което ви е нужно е хартия за облепване на рулата. Моята е стар тапет, който ми е на стената в хола, но може да се използва всякаква. Разбира се трябва ви лепило ( Ц200), ножица и четка за лепилото ако е в бурканче.


    И нека творчеството да започне...  Изрязвате хартията по ролките, така че в двата й края да остане малко да стърчи:



  
  Нанасяте лепилото и залепвате:

  След това подгъвате от двете страни навътре:

 
  Повтаряте всичко и с другите ролки:
 
 



   И сега започва сладката част-декорацията. Аз обичам обикновените неща, за това избрах за декорация обикновен канап и дървено топче останало от стара мартеница.






Нанасяте лепило там където искате да завиете канапа и започвате да го навивате, до където ви харесва. Лепилото не е задължително, но ще стане по-здраво, а и по-лесно ще фиксирате краищата. След това сложих най-отгоре канапа с топчето и ето колко добре ми се получи:

 
 
 
Едната от малките ролки реших да я оставя без нищо, за да е по-семпло, а за другата оплетох плитка от канап и  просто я завързах около нея:
 
 

 
 
За да станат по-стабилни и за да можете все пак да сложите някъде свещите, трябва да ги запълните с нещо до горе. Аз лично реших да ги запълня с вестници, което не знам дали е добра идея като се има в предвид, че все пак тези свещи ще горят, но за сега такава идея ми дойде. Ще видим дали няма да запаля къщата :):):) А вие можете да им сложите дъно и да ги запълните с пясък например или камъчета, или с каквото решите. Слагате свещите и воала:


Мисля, че станаха много добре. Доволна съм :):):):):):) от себе си :):):):)




Приятно творене и на вас!!! И ако някой реши да ги изпробва тези свещници, да пише и да прати снимки и евентуално нови подобрени идеи!!!!

Няма коментари: