сряда, 21 август 2013 г.

Рециклирай!

  Отдавна искам да ви покажа каква мания ме беше обзела с едни списания... Разбира се не съм открила аз топлата вода, други са!!!!:) Те хората отдавна рециклират разни неща, особено хартията, но аз чак сега се престраших да пробвам. А именно да си изплета кош от вестници и списания. В нета намерих толкова много идеи за най-различни плетени неща от вестници, някои даже ми изглеждат направо непосилни за мен, но все пак пробвах най-лесните варианти и ето какво се получи:):):):)





 
 
 
 
Това са снимки на напълно завършения кош, но съвсем не изглеждаше така в началото! Беше доста тегаво, до като го изплета...:) но успях накрая, след което го боядисах с бял латекс(което не беше много добър вариант, защото започна да се лющи боята) и за дръжка слязах пред блока да си намеря една пръчица и я завързах с обикновен канап. И така сега моя страхотен кош стои в спалнята и приютява две одеалца, ей така за разкош:):):)!!!!!!!!!!!!!





 
 
 
 
 
 
Другия вариант, който изпробвах е с кръгла форма. И той доста добре се получи! В началото го бях нарочила за списания, но понеже не  е толкова твърд, а моите списания са много и тежки, реших да го сложа за саксия за едно от цветята на хазяйката :):):)
 
 
 
 
 
 
Този кош реших за сега да не го боядисвам, но ще видим какво ще ми хрумне!;)
Така, вече една приятелка ми е поръчала от правоъгълния кош, ако някой друг иска, срещу една торба вестници от Кауфланд, мога да му изплета :):):):):)
 
 
 
Ето няколко варианта, ако решите и вие да се престрашите:
 
 

Няма коментари: