сряда, 20 февруари 2013 г.

"Великите щипки"

 Стоях си една вечер с чаша винце в ръка (червено-важно е да се каже :) ) и нещо си скучаех. И понеже съм малко вманиачена в изработването на неща тип направи си сам, разглеждах подобни из интернет. Попаднах на рамка за картина направена за закачане на снимки или други неща. Та се сетих, че имам една тук (в моята тясна квартира) свободна и ме споходи вдъхновение...
 
 
(снимката е в гръб)
Намерих из нас останали кабърчета и обикновен канап и започна майсторенетооо...


Между другото супер лесно става! Наредих по три на всяка страна и обиколих с канапа около всяко кабърче. Просторчето ми стана леко в диагонал...
Имам едни дървени щипки, които не използвам, та реших-те ще са...обаче ми се сториха грозниии... И си казах време е да се науча да правя декупаж!!! Заредих се с няколко щипки, салфетки (които не бях купила с тази грандиозна цел, но виното ще да е виновно), лепило Ц200, четка, ножица, малко търпение и много мерак и се започна...

И честно казано и това доста лесно ми се получи :):):)
(съжалявам за лошото качество на снимките)
Сега трябваше само да изчакам да изсъхнат, но след като щипките ми се получиха добре, реших, че съм велика и започнах да лепя салфетките навсякъде :):):):) ( друг път ще ви покажа точно къде). След дългото чакане :):):):):)
А ето и след като намерих и какво да защипя с великите щипки...



А ето и снимка след намесата на моята братовчедка Ева относно фона на снимката :):):)

 
 

Няма коментари: