неделя, 3 март 2013 г.

От нищо-нещо :):):)

    Преди доста време, ровейки се в рубриките от нищо нещо, намерих публикация как от рула за тоалетна хартия можеш да си направиш имитация на рамки от ковано желязо! Страшно ми хареса идеята и разбира се се заех с тази задача (да събирам рулата от тоалетната хартия :):):), след което и с направата на рамката). Ето резултата ...

 
 
И понеже много ми хареса как се получи си направих още една украса от такива рула...
 
 
 
 
 
 
 
Понеже и двете декорации ги боядисах с черен матов спрей, от който ми остана солидно количество започнах да пръскам наред... та сега си имам доста черни неща, като стъклени шишенца със особена форма, метална табла и една нощна лампа, която сега се връзва чудесно със стенните ми декорации от "ковано желязо"...
 
 
 




А когато една приятелка дойде на гости и видя произведенията ми :)...поиска и за нея...и ето и нейното...


Но тук все още е на моята стена :):):)
Само, че понеже тя искаше нейното да е в бяло не се вижда добре...
 
А ето и процеса на изработка:
 
Взимате няколко рула (по-добре повече и да останат, от колкото да не ви стигнат, ако се развихрите)
 

 
Смачквате ги леко, така че да се сплеснат.


 
След това с линийка и молив начертавате през 1см линии, по които после ще изрязвате.
 
 
 
 
Ето ги вече изрязани! След това ако решите може първо да ги боядисате с каквото решите(може и с водни боички, но ще трябва да чакате до като изсъхнат за да ги залепите) или първо да сътворите каквото ви хрумне.
 
 
За по-лесно и бързо залепване ги защипвайте с щипки до пълното им изсъхване.

 
 
Така малко по малко можете да си направите цялата стена :):):):):):):)
 
Става супер лесно, а и е много забавно!!!! Ето от къде съм черпила идеи!

Ето и още една- http://www.comfort.bg/bg/интересно/view/2045.html
А това ми е любимата- http://www.comfort.bg/bg/интересно/view/1664.html


Няма коментари: