петък, 10 януари 2014 г.

Новата ни лампа!

     Веднъж вече се опитах да направя лампа от канап... :):):):) нищо не ми се получи!!! Хахахах!!!! Понякога и на мен не ми се получават нещата! Обаче твърдо бях решила за новата квартира пак да пробвам. И понеже вече се преместихме, а и всички лампи в стаите са обърнати надолу реших, че сега е момента пак да пробвам. Явно понеже в старата квартира лампите гледаха нагоре и за това не ми се получи предния път, понеже нямаше къде и без това да я сложа. Та най-накрая ми се получи лампата. Ето и малко снимки ...


 
 
За изработването ви трябват: балон (надут разбира се), лепило Ц200, канап и някаква кофичка в която да разтворите лепилото.
 
Разтваряте лепилото, да не е много рядко, разбърквате добре, навивате на ръка малко канап, колкото прецените, след това го накисвате за малко в лепилото и започвате да увивате около балона. В началото малко трудно ми беше да започна, после с наслагането на канапа, става все по-лесно или просто му хващате цаката както се казва...
 
 
 
 
По принцип трябва в двата края да се очертае по един кръг и когато се увива канапа да не се преминава кръга, обаче аз реших да не го правя с кръгове и се получи малко крушовидна лампа, но аз все съм наопаки, така, че....
 
 
 
 
 
И понеже ми свърши и канапа стана малко рехава тази моя лампа, но пък за хола е ок, защото и без това там е малко тъмничко :) (иначе много добре ми се получи, нищо, че е рехава и е крушовидна хахахахххахахах)
 
 
 
След като увиете колкото канап искате (или имате;) ), оставяте да изсъхне за около 24 часа, ако е топло в стаята може и по-бързо. След което просто я закачатеееее....
 
 
 
 
А когато се стъмниииии......
 
 
 
Ето и по-отблизо, нещо май стърчи отгоре хаахах, а бе не е перфектна...но пък съм си я правила сама и й се радвам :):):):)
 
 
 
 
 
 
Ето от къде може да видите как хората ги правят тези лампи, както си трябва:  http://sidesignbg.com/2012/08/%D0%BD%D0%B0%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%B8-%D1%81%D0%B8-%D1%81%D0%B0%D0%BC/
 
 
 

Няма коментари: