сряда, 9 юли 2014 г.

Декупажна мания-продължение...

     Като ще е мания да е мания! Намерих старо столче, доста интересно, в новата ни квартира. Не знам от какво точно е. Има някаква странна дупка от горе. Ако някой знае, от какво може да е да пише да ми разясни този въпрос :):):):):)  Та реших това старо столче да го направя на нощно шкафче. Обаче толкова нямах търпение, че забравих да го снимам преди да го боядисам. Като цяло беше светло синьо на цвят и боята беше стара. Понеже реших, че не си струва да го шкуря около година-две направо го боядисах в бяло. Отне ми три ръце боя и доста по-малко време от година :) Ето го след боята...







                                                         Ето я тази странна дупка :):):):)



   И след това започна същинската част на манията! Бях си купила хартия за опаковане от KAUFLAND за не повече от 1.80 лв. Изрязах си различни мотиви от нея. Хартията е по-плътна от салфетка и се наложи да накисвам във вода всеки от елементите, за да прилепне по-добре. И така след около не повече от 30 мин. се получи ето това...




     



                                                   Разбира се тук още не е изсъхнало!










                                                           Ето крачетата отблизо!

И като нощно шкафче....





    Обаче се оказа, че е малко миниатюрно за нощно шкафче и накрая го направих поставка за моите орхидеи...


 
 
 
Надявам се че съм вдъхновила поне един човек, само гледайте да не се превръща в мания, ако не съм пак ще опитвам :):):):):)



Няма коментари: