неделя, 29 декември 2013 г.

Коледна декорация!!!

    А сега да ви покажа и новите ми коледни украси!!! Нали казват, че всяка Коледа трябва да се слага поне по една нова играчка на елхата! И сега нека ви покажа моите.


 
Тези си ги взех от един немски магазин за не повече от 60 ст. всяка.
 
 
Тези вече не помня от къде ги взех :):):), но са много сладки :)
 
 
Звездата за върха на елхата. От няколко години елхата ми стои без връх и все се каня да си направя сама, но тъй като така и не си направих, направо си купих една от магазините за един лев и естествено не  е 1 лев, а малко над лев, но те така все ни лъжат в тези магазини.
 


 
 
 
 
Ето ги и на елхата, много им се радвам :):):)
 
А ето това са украсите за саксиите:
 

 
Разбира се моя гардероб да не остане по-назад...
 
 
Тази ми е много любима. Подарък ми е от една приятелка, но ми идва голяма за малката елхичка и все я закачам на разни други места.
 
Ето и още украса...
 
 
 
 
А ето това ми е старата рамка за закачане на любими снимки и картички, но сега е с нови щипки и нови картички в духа на Коледа:
 

 
 
Малко ми е рехава, но ако някой иска да ми подари още веднага ще му пратя адреса :):):):)
Малко ми липсва времето когато си изпращахме по пощата писма и картички :(
 
Искам да ви покажа и една последна декорацийка, която също си я взех тази година, но тя е по-скоро подарък за новия хладилник ;);):):):)
 
 
 
 
 
Въпреки, че Коледа отмина вече, а с нея и коледния дух, а на негово място се появява вече нетърпението за Новогодишната нощ, се надявам, че съм при повдигнала малко настроението :):):)
 
Весело посрещане на Новата 2014 година от мен, не спирайте да мечтаете и да творите!!!
 
 
 
 
 

Няма коментари: